ja hoor, met pukkels en zo, iiiiiiiquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:20 schreef Croupouque het volgende:
Prachtige foto's, al vraag ik me aan de andere kant af of er wel lelijke foto's van Mevr. Toeps gemaakt kunnen worden. Zo ja, dan zie ik die ook graag.
Ja, maar deze zijn veel mooier.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Zijn er ook foto's in kleur trouwens?
Ja, tijdje geleden naar de kapper geweest. Niet recentelijk helaas, dat had nog mooier geweest.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:23 schreef mother-mother het volgende:
mooi hoor , en weer hele andere foto's als die ik eerder van je gezien heb Toeps![]()
is je haar korter trouwens?
hey strangerquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:23 schreef mother-mother het volgende:
mooi hoor , en weer hele andere foto's als die ik eerder van je gezien heb Toeps![]()
is je haar korter trouwens?
Oeh, wat heb je toch griezelig mooie ogenquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:25 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ja, maar deze zijn veel mooier.
Voorbeeld van een kleurtje:
[afbeelding]
howdyquote:
Ach, pukkels...wat stellen een paar pukkeltjes nou voor? Ik zeg altijd maar zo; zelfs Kevin van Idols had pukkels, en die wordt nu toch ook door iedereen aanbeden?quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:28 schreef Toeps het volgende:
Ze zijn trouwens allemaal soeploos, de pukkels vallen reuze mee. Kwam gewoon door die takke-NuvaRing. Gelukkig heb ik mijn oude vertrouwde pilletje weer terug, en de pukkels zijn bijna helemaal vanished.
ja eerste sessie na wat try outs, ben er wel content mee zullen nog leuke dingen uitkomen denk ik , en dank jequote:Op dinsdag 15 november 2005 23:32 schreef mother-mother het volgende:
[..]
howdyja ff internetloos en veel gemist ook geloof ik
![]()
zeker 1 van de eerste sessies in je nieuwe studio dit?
heel mooi hoor maar had eigenlijk niet anders verwacht van je
Ik moet ff weten, jij was toch het meisje die foto's op fok had in een bikini in een zwembad?quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:35 schreef Toeps het volgende:
Re wOOnt trouwens echt in zijn studio. Hehehehe. Dat ding beslaat meer dan de helft van zijn woonkamer.
[offtopic]Heeft mijn vriendin ook wel wat last van, maar verder is dat ding echt een uitkomst[/offtopic]quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:28 schreef Toeps het volgende:
Ze zijn trouwens allemaal soeploos, de pukkels vallen reuze mee. Kwam gewoon door die takke-NuvaRing. Gelukkig heb ik mijn oude vertrouwde pilletje weer terug, en de pukkels zijn bijna helemaal vanished.
Die!quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:16 schreef Toeps het volgende:
Afgelopen zondag was ik gezellig bij Re langsgegaan, voor een paar fotootjes. Twee volle geheugenkaarten en twee uur verder hadden we heel wat goede resultaten.
[afbeelding]
Re, je bent super!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |